Στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.emenshop.gr φροντίζουμε με επαναλαμβανόμενους ελέγχους όλα τα προϊόντα μας να είναι υψηλής ποιότητας, και να μην υπάρχουν ελαττώματα.
Στην περίπτωση όμως που κάποιο προϊόν μας είναι ελαττωματικό ή δεν είναι αυτό που περιμένατε είμαστε διαθετημένοι να σας το αντικαταστήσουμε.
Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, οφείλετε να ελέγξετε ότι τα προϊόντα αντιστοιχούν στην παραγγελία σας και να επισημάνετε, σε αντίθετη περίπτωση, στο δελτίο παράδοσης και υπό μορφή χειρόγραφων παρατηρήσεων μετά υπογραφής, οποιαδήποτε ανωμαλία σχετική με τυχόν ελαττώματα ή την ποσότητα των προϊόντων. Οφείλετε επίσης να μας ενημερώσετε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος ([email protected]) για αυτές τις παρατηρήσεις αυθημερόν ή το αργότερο εντός της επόμενης, από την παραλαβή της παραγγελίας, εργάσιμης ημέρας. Οποιαδήποτε αίτηση διατυπωθεί εκτός αυτής της προθεσμίας δε θα μπορεί να γίνει δεκτή και απαλλάσσει το Menshop από κάθε ευθύνη προς τον Πελάτη, με αποτέλεσμα να λογίζεται ότι αποδέχεσθε τα προϊόντα ως έχουν κατά την παράδοσή τους και να μην μπορεί να γίνει δεκτή οποιαδήποτε αλλαγή τους.
Αν τηρηθούν τα ανωτέρω και εφόσον τα προϊόντα είναι ελαττωματικά, θα πρέπει να τα αποστείλετε εντός το αργότερο 5 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης στην εξής διεύθυνση: ΧΑΝΔΑΚΟΣ 21, ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΚΡΗΤΗ, Τ.Κ. 71202, ΤΗΛ.: 2813 021231, EMENSHOP.
Η επιστροφή των προϊόντων δεν θα γίνει δεκτή παρά μόνον για προϊόντα που είναι ελαττωματικά και βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, με την αρχική τους συσκευασία και τις αρχικές σημάνσεις επί των προϊόντων. Σας ενημερώνουμε ότι ελαττωματικά θεωρούνται μόνο τα προϊόντα που είναι ακατάλληλα να φορεθούν και σε καμία περίπτωση τα προϊόντα που αποκλίνουν από τις αναρτημένες στον ιστότοπό μας φωτογραφίες λόγω αναμενόμενων διαφοροποιήσεων κατά την λήψη και ανάρτηση των φωτογραφιών. Τα έξοδα αποστολής σε περίπτωση ελαττώματος των προϊόντων επιβαρύνουν εμάς.
Επιστροφές και αλλαγές γίνονται δεκτές μόνο όταν το προϊόν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση που παραδώθηκε, συσκευασμένο, με όλες τις ετικέτες του, και εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.
Εαν η επιστροφή οφείλεται σε λάθος αποστολή από εμάς ή σε ελαττωματικό προϊόν, θα καλύψουμε τα μεταφορικά έξοδα αφού γίνει η παραλαβή από την εταιρία μέσω του συνεργαζομένου με εμάς courier. Σε άλλη περίπτωση η επιστροφή γίνεται με χρέωση του πελάτη.